Iris TNB decembrie 2007

Cu toate ca sala Teatrului National mi s-a parut total nepotrivita pentru un concert IRIS si celebrul anunt care invita publicul sa isi ocupe locurile si sa-si inchida telefoanele mobile m-a amuzat la culme, concertul a fost de exceptie!!!

M-au nedumerit tot felul de oameni care aparusera imbracati ca la opera…cred ca nu am mai vazut niciodata la IRIS atat de multi barbati la costum si atat de multe femei cu tocuri, saluri si machiaj de scena.

Oricum IRIS au fost intr-o mega forma si cele 27 de piese pe care le-am ascultat ieri m-au facut atat de fericita incat cred ca euforia asta o sa ma tina si in 2008.


Imi doream atat de mult sa-i imbratisez pe toti 5 strans strans, sa le urez toate cele si sa-i pup pana ii albesc insa m-am gandit ca totusi e Craciunul si pentru ei si nu le-ar strica sa plece mai repede „de la munca”.
Una din surprizele baietilor a fost geniala Maia Morgenstern. Ma treceau fiori in timp ce o priveam si o ascultam si ma bufnea rasul cand il vedeam pe Minculescu cum incerca sa se retraga de pe scena si ii era imposibil din cauza stransorii Maiei.


Piesa Here I go again a fost un alt cadou pe care l-am primit aseara de la IRIS, cu sufletul deschis si mainile in aer.

D’yer Maker m-a binedispus la culme…mai ales ca a tinut mai mult decat ar fi trebuit…shh!:P

Stairway to Heaven m-a rascolit ca intotdeauna si un pic mai mult pentru ca Minculescu a dedicat-o „tuturor mamelor„, tuturor „celor care si-au pierdut parintii„. Aveam 12 ani cand la un concert din Laptarie stateam in primul rand si m-am topit dupa ce Cristi mi-a facut cu mana chiar inainte sa inceapa piesa asta. Se vede clar ca inca de pe atunci credeam cu tarie ca „all that glitters is gold” si orice semn cat de mic valora infinit. Infantil dar stiti ce frumos era?

Surpriza serii a fost insa „Happy Christmas (War Is Over)„- cover John Lennon, pe care din pacate nu o gasesc filmata.


post preluat de pe blogul preistoric pe care l-am avut pe ablog.

One thought on “Iris TNB decembrie 2007

  1. Pingback: Iris la TNB- 20 decembrie « Zapacita

Lasă un răspuns

