Ce scrii pe blog când nu mai știi ce să scrii pe blog?- leapsa

Prima leapşă pe care o preiau pe blogul ăsta vine de la Chinezu.

„Exact din locul în care stați acuma faceți 7 pași la stânga, ridicați privirea și priviți pentru fix 7 secunde. Apoi întoarceți-vă la computer și scrieți ce ați văzut😀 „

O adunătură de cutii şi cutiuţe. Acum vreo doi ani îmi doream să scriu un text despre miile de hârtiuţe şi prostioare pe care le păstrez. Aş fi  vrut să găsesc un străin dispus să-mi cotrobăie prin amintiri câteva ore. Apoi l-aş fi luat la întrebări despre ce a găsit şi aş fi scris un eseu personal🙂 Acum îmi dau seama că aş fi scris o monstrozitate de eseu. Am mult prea multe lucruri. Nici nu ştiţi ce dureros e când fac curăţenie şi mă uit la fiecare răhăţiş de o mie de ori înainte să decid să-l arunc.

La şapte paşi,  nici de furnică nici de uriaş, se află o cutie de carton aurie. În ea sunt caiete şi manuale din şcoala generală, lucrări de control, carnete de note şi oracole. Nu le-am aruncat pentru că mă gândesc că într-o bună zi îmi va face plăcere să le răsfoiesc. Pe cutia aurie sunt aşezate şapte cutii mici de carton, o cutie de pânză şi un coş maro în care au fost cândva nişte flori potpouri. În cutia de pânză am 12 pensule de lungimi şi grosimi diferite. Pensula roşie e plină de tempera uscată şi are coada roasă. N-am aruncat-o pentru că am impresia că am folosit-o când am pictat un peisaj „impresionist”(naiv şi colorat) pentru Cristi Minculescu. Patru dintre cutii sunt pline de curele şi bijuterii rupte. Nu le-am aruncat pentru că mă gândesc că într-o bună zi o să mă uit la ele şi o să-mi fie dragi pentru că o să-mi amintească de oamenii care mi le-au dăruit. Nu ştiu de ce nu le repar…Deasupra cutiilor cu bijuterii stă o cutie cu tutun pentru narghilea. A primit-o prietenul meu la 20 de ani când i-am organizat o petrecere surpriză. Sigur a expirat; poate pe-asta ar trebui totuşi să o arunc. Lângă  cutiuţe, într-un coş, am un băţ de tobe tocit de Nelu Dumitrescu. L-am prins la un concert Iris acum doi ani.

Pfui! Bine că n-aveam vreun sertar deschis la şapte paşi de mine🙂

Hai preluaţi şi voi leapşa! Sunt curioasă

8 thoughts on “Ce scrii pe blog când nu mai știi ce să scrii pe blog?- leapsa

    • Nici nu stii ce mult mi-ar fi placut sa fac asta:) Din pacate una dintre cutiute e chiar cutia bietului meu aparat foto- căzut victimă prădătorilor de 1 mai în Vamă

      Apreciază

  1. Pingback: Tweets that mention Ce scrii pe blog când nu mai știi ce să scrii pe blog?- leapsa « Zapacita -- Topsy.com

  2. Si eu as vrea sa stau in primul rand dar cred ca o sa se aglomereze rau pana ajung in Vama:)Poate reusesc sa-mi croiesc drum totusi.
    Sigur te recunosc:D Sper sa ne gasim

    Apreciază

    • Daca pot si daca vrei, incerc sa pastrez putin loc in primul rand unde as vrea si eu sa stau, ca doar de-aia vin mai repede sa prind si eu loc in primul rand mai la mijloc:D

      Apreciază

Lasă un răspuns

