Iti trebuie masina aia uriasa? NU, dar o vreau

Aţi văzut reclama la Renault Megane Sport Tourer?

Ce-o fi fost în capul lor? Cum să faci un astfel de text când mai toate reclamele noi conţin cel puţin o bicicletă, când o grămadă de „amărâţi” se agită pentru mediu, când traficul e cum e, când criza… ?!

-Do you like it?

-Yeah.

-Big family?

-No.

-You go away in the weekend with your mates?

-No.

-I know! You ve met a girl on the internet and she has two kids and a big dog!

-No.

-Excuse me, but… do you actually need this car?!

-No, but I want it.

4 thoughts on “Iti trebuie masina aia uriasa? NU, dar o vreau

  1. Pai reclama nu se adreseaza oamenilor carora le pasa ce e in jurul lor, ci pentru aia care nu au probleme in a imputi atmosfera si le pasa doar de curu’ lor. Este pentru oameni chiar vor sa aiba o masina mare chiar daca nu le trebuie. Vezi mai toti bastanii care au masini de teren doar pentru ca ca pot. Eu cred ca e una din reclamele reusite de la tv din perioada asta, desi urasc reclamele dublate.🙂

    Apreciază

    • …eu am inteles cui se adreseaza dar ma enerveaza ca li se adreseaza :)) nu sunt suficienti destepti in lume care fac credite pentru masini bengoase si nu au cu ce sa plateasca intretinerea?!🙂 mai trebuie sa le bagam si degetele in ochi?

      Apreciază

  2. Nu vad care-i problema de comunicare sincer. Chestia cu bicicletele a atins un nivel de hipstareala si fatarnicie pe care putine curente l-au mai atins (nici macar obsesia ecologizarilor n-a ajuns atat de departe).

    Pentru cei cu suficienti bani si fara tendinte masochiste (gen Smart sau alte conserve) SUV-ul va fi luat in considerare, mai ales in Bucuresti. De ce mai ales in Bucuresti ? Pentru ca traficul e atat de infect (si nu, bicicletele nu rezolva nimic, ba chiar incurca in momentul de fata) incat 30% din zi il petreci in masina, masina unde multi vor un confort superior celui din apartament. Daca ne luam dupa statisticile din RO, marii posesori de SUV-uri diesel stau in garsoniere inchiriate, dar aia-i altceva😛

    Nu ma intelege gresit, nu-s mare fan SUV-uri (imi placea un singur model din sutele existente, si ala nu prea e SUV). In Bucuresti, pentru un loc de parcare strecurat si un consum mic, tot un hatchback mic e ideal (Polo, Fiesta, i30 , etc). Din pacate suntem in punctul in care capacitatea drumurilor a fost depasita de vreo 5 ori (de la 180 000 de masini cate visa Ceausescu la peste 900 000 cate sunt in Bucuresti) si nu prea mai conteaza sincer ce conduci. SUV-urile moderne distrug mai greu plamanii pietonilor decat o fac rablele din 90′. Da, majoritatea proprietarilor de SUV au probleme serioase cu stima de sine, sunt nesimtiti si incurca traficul dar un comportament similar il au si loganistii, deci nu-i nicio mirare.

    Oricum, cat timp nu se pune problema in termeni de consum si fiabilitate, agitatia ”eco” nu va avea prea multi adepti din targetul reclamei.

    Apreciază

    • E clar ca hispterii eco nu-s in target:)) nu sustineam asta. A fost o vreme in care ma irita ca e atat de la moda sa mergi pe bicicleta. Acum chiar nu-mi pasa daca e cool si din ce motive renunta unii la masini; important e ca se inmultesc biciclistii.
      Cata vreme capacitatea drumurilor a fost „depasita de vreo 5 ori” nu vad DE CE sa-ti cumperi masina.

      Oi fi eu mai mai blonda dar mi se pare incredibil ca in plina criza economica sa mai existe reclame cu mesajul fatis „n-am nevoie de chestia asta, dar o vreau!”; mai ales in Romania!!! Sigur, target pentru un astfel de mesaj exista garla, e insa firesc sa-l incurajam pe drumul asta?!

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s