Bucharest Tattoo Convention- 27, 28, 29 august

Unii când spun „tatuaj” îşi imaginează un loc întunecat, cu scrumiere pline şi miros de pivniţă.  Aud death metal la maxim, văd cefoşi împieliţaţi şi frigidere pline cu tării. Nici nu s-ar gândi că în România există salone de tatuaje care pun mai mult preţ pe sterilizare decât o fac uneori dentiştii🙂

Dacă vreţi să vedeţi cum lucrează unii dintre cei mai buni artişti tatuatori din România, alături de invitaţi din Spania, Ungaria şi Grecia, de vineri până duminică aveţi program.

Asociaţia Tattoo & Piercing România organizează „Bucharest Tattoo Convention„,  la Sala Palatului, de pe 27 până pe 29 august. Evenimentul a fost inclus în calendarul mondial al conventiilor de tatuaje

Abonamentul pentru cele trei zile costă 57 de lei iar biletul pe o zi- 23 de lei. Le puteţi găsi în magazinele Diverta şi online pe Eventim.ro şi MyTicket.ro

Vineri vor cânta formaţiile 9.7 RICHTER şi Act. Sâmbătă Paraziţii vor încheia seara iar duminică atmosfera va fi întreţinută de Totu Rares Blues Experience. În fiecare seară, după ora 21, gaşca se va muta în club Fire pentru afterparty. Programul detaliat este disponibil pe saitul Bucharest Tattoo Convention

Pe la 13 ani îmi doream să-mi tatuez pe omoplat liliacul de la Bacardi sau un scorpion. Pe la 15 eram convinsă să-mi fac ochiul de pe coperta albumului Iris I.  Nu mi-era frică de durere (cică fetele suportă durerea de până la şapte ori mai bine decât bărbaţii), dar vedeam în jur numai oameni cu tatuaje eşuate: o frunză cu faţă de varză, o literă chinezească atât de umflată încât părea bătută cu ace de cizmar, un barbar cu piciorul strâmb. Mi-a fost frică să-mi las pielea pe mâna unui „amic” cu maşinuţă improvizată; plus că pe vremea aia eram convinsă că voi intra la UNATC şi toată lumea îmi spunea că nu mi se vor acorda roluri din cauza „semnelor particulare”🙂

Oricum, mici măcar nu-mi închipuiam că avem şi noi artişti tatuatori care să te lase cu gura căscată. Când există oameni cu adevărat talentaţi, care au investit în echipamente de sterilizare, chiar merită să apelezi la ei; altfel o să-i cauţi după o vreme sperând că îţi vor putea repara tatuajul bătut de un „amic bun”.

Dacă vă plac tatuajele, dacă vă bate gândul să vă înţepaţi puţin, convenţia asta poate fi o bună ocazie pentru a-i vedea pe artiştii români la lucru şi pentru a vă alege un salon şi un tatuator în cunoştinţă de cauză😉

2 thoughts on “Bucharest Tattoo Convention- 27, 28, 29 august

  1. Eu mă tot uitam la emisiunile despre tatuaje şi mi-a rămas pe retină o scenă dintr-o pădure, cu o bufniţă, făcută pe braţul unui tip. Mi s-a părut fabulos că au reuşit să realizeze în detaliu aşa ceva, dar nici nu mă văd prea curând cu un tatuaj. Cu toate astea, tare mi-ar fi plăcut să fiu acolo… Pentru că ştiu o grămadă de lume cu „tatuaje” care arată ca- scuzaţi expresia- jegul, făcute la „băieţi” şi cred că tocmai de-asta e extraordinar faptul că s-au gândit să promoveze artiştii din domeniu. O cronică, ceva, despre eveniment?

    P.s: Că tot s-a terminat (şi) vara, am o leapşă pe care m-aş bucura s-o completezi🙂.

    Apreciază

Lasă un răspuns

