Leapsa de sfarsit de vara

Andreea Lăcătuş m-a invitat la o leapşă. Sună aşa:

„Scrii în 3 fraze ce a însemnat vara asta pentru tine. Apoi mai scrii 3 fraze despre vara trecută şi finalizezi apoteotic, cu  o concluzie, comparativă ori ba, după vrute.”

Vara asta:

1.  Am ajuns pe vârful Moldoveanu, m-au mâncat ţânţarii la Vadu, am vizitat Sarmisegetuza şi rezervaţia de zimbrii de la Haţeg. Am fost de şapte ori la mare. În astea trei luni de vară aproximez că am fost în Bucureşti maxim 5 weekenduri.

2.  Am învăţat să stau în mâini în apă şi să fac tumba; am citit jurnalul Ninei Cassian şi DoR de vară,  pe plajă, exact aşa cum îmi doream. Am fost la AC/DC, Aerosmith, Slayer, Anthrax, Megadeth, Metallica şi bineînţeles…Iris🙂

3.  Am scris două articole pentru Tabu- unul în numărul dedicat Facebook şi celălalt pentru numărul de septembrie (despre tatuaje şi artişti tatuatori). Am întâlnit-o pe Jacqui Banaszynski. Am scris un guest post pentru Focus Blog.

Vara trecută:

1. Am fost în Barcelona, am ajuns pe vârful Negoiu, am cutreierat munţii Aninei şi am vizitat Dobrogea alături de un ghid-bucătar pe care l-am cunoscut în Vamă.

2.  Mi-am susţinut licenţa şi m-am înscris la master (stres). Am fost la Guano Apes.

3.  Am scris despre Iris pentru saitul Tabu şi i-am văzut pe băieţi revenind pe scenă la Târgu Mureş,  în Vamă şi în Costineşti

Concluzii: Vara asta am scris mai mult decât anul trecut, am fost la mai multe concerte (dar cam puţine cu Iris) şi m-am plimbat mai mult prin ţară.  Vara viitoare aş vrea să scriu că am călătorit dublu faţă de astea două veri la un loc; şi că am scris triplu🙂

Faceţi şi voi bilanţul dacă vă place ideea şi daţi-mi de ştire

6 thoughts on “Leapsa de sfarsit de vara

Lasă un răspuns

