Voluntar la Anim’est 2010

Până vineri, de la 10:30 la 13:30 mă găsiţi în foaierul cinematografului Patria. Facem animale din baloane, sper să pictăm şi oiţe Animest pe obrajii copiilor, ne jucăm şi tragem cu ochiul la filme. Tot programul este disponibil aici

Duminică m-a impresionat foarte mult o fetiţă:

Părea de maxim zece ani, dar am aflat de la o educatoare că are 14 şi că o cheamă Cristina. Avea o geacă albastră plină cu piticii Albei ca Zăpada. Strângea în mâna dreaptă un balon verde dezumflat. Când i-am prins privirea mi-a spus încet: „Sabie”.

Balonul verde creştea sub ochii Cristinei şi colţurile gurii începuseră să i se ridice a bucurie. A fost cea mai rapidă sabie pe care am meşterit-o vreodată.

Puteţi citi restul poveştii pe Liternet.

Băieţelul cu fes negru (în spatele fetelor în alb), era singur. Doamnele lui de la centru nu au vrut să vină. A stat atent la „Up” şi la calupul de scurt metraje internaţionale şi a plecat salutându-mă respectuos. Are 12 ani dar privirea lui părea de om mare.

Editare ulterioara: alte povesti cu copiii de la Minimest tot pe Liternet.

5 thoughts on “Voluntar la Anim’est 2010

  1. Pingback: Voluntar la Anim’est 2010 - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Da, pe mine ma incarca foarte mult copiii…si ma tin cu picioarele pe pamant. Drama unui copil care ramane fara balon, mi se pare uriasa in comparatie cu orice problema as avea:)
    Multumesc!

    Apreciază

Lasă un răspuns

