Pentru Fani- Iris 12 porti

Rockeritza– o adolescentă care îmi aminteşte foarte mult de mine când eram puştoiacă (vis a vis de goana după Iris)- invită fanii Iris la o întâlnire de încălzire înaintea concertului de duminică, 21 noiembrie, ora 20:00, Sala Palatului.

Toţi fanii Iris cu poftă de socializat sunt aşteptaţi aşadar duminică la 15:30 în E- Varză (strada Episcopul Radu nr. 28). În E-Varză ne aşteaptă „o porţie zdravănă de Iris”.  Cum Sala Palatului este un loc foarte neprietenos (pentru un concert rock), cred că această „întrunire” ne va ajuta să digerăm mai bine ţopăitul printre scaune😉

Tot pentru fanii Iris se întâmplă mâine, 20 noiembrie la Gaudeamus un eveniment foarte drăguţ. La standul Jurnalul, de la ora 12:00 băieţii vor fi prezenţi la o sesiune de autografe- prilej numai bun pentru semnat DVD-ul „Dăruind vei dobândi” şi noul album „12 Porţi”.

Despre noul album n-am scris încă nimic pentru că vreau să-l aud live. Nu mă încântă planurile cu „da, ne dă, ne dă la radio” şi nici aducerea unui „textier” la bord.  Indiferent ce s-ar întâmpla eu o să rămân cu Irisul meu în gând. Irisul meu nu e „radio friendly”  şi Irisul meu cântă „Communication breakdown” şi „Strange kind of woman”,”Mistreated” şi „Lady double dealer„.

Bilete pentru evenimentul de la Sala Palatului nu ştiu dacă mai găsiţi.  Online s-au epuizat.

4 thoughts on “Pentru Fani- Iris 12 porti

  1. Sper sa iasa cat mai frumoasa intrunirea asta si sper ca pe viitor sa facem si altele.Pana atunci sa speram ca inceputul iese cat mai bine si mai tarziu mai vin si alti fani cu idei, se pot face mai multe lucruri nu neaparat intalniri in diverse cluburi inaintea concertelor.😀
    „vis a vis de goana după Iris”, eu maine dimineata am zburat sper Sibiu unde canta Iris seara pe la ora 20, apoi noaptea am zburat la al doilea concert sper Bucuresti!!!!!!!😀 Abia luni noaptea ajung acasa dupa marea plimbare😀

    Apreciază

  2. Pingback: Pentru Fani- Iris 12 porti - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

