Tort de morcovi si primul brad de plastic

Am văzut la Arhi o paradă simpatică de brazi şi cum n-aveam poftă să vă spamez cu urări sensibile, mi-am zis că mai bine vă arăt cum a ieşit primul meu brad artificial. Bonus: tort de morcovi care seamănă puţin cu cel de la Starbucks🙂

Iată-l. Nu credeam că voi cumpăra vreodată un brad de plastic. Dumnealui chiar mi-a plăcut şi m-a convins să-l vreau şi la anu:) Prin casă am aşezat coroniţe ca să miroasă totuşi a brad.

Tort de morcovi (sursa reţeta)

Se face blat din 4 ouă, 300 de zahăr (eu am pus 250), 3 morcovi mari (eu am pus 4), scorţişoară, nucşoară, zahăr vanilat, 10 linguri de lapte, o ceaşcă de ulei, doi pumni de nuci pisate, 300 de faină şi un plic de praf de copt.

Înainte să-l bagi la cuptor (cel mai bine într-o formă cu pereţi uşor de dat jos), arată cam ca o salată de crudităţi second hand dar,  miroase a sugar, spice and everything nice😉

 

 

 

 

 

Cât stă ciudăţenia la cuptor (o oră, ultimele 15 minute şi le va petrece cu o scăfârlie de staniol să nu carecumva să se pârlească), facem o cremă simplă: un ou,  300 lapte, 3 linguri de făină, 100 zahăr (eu am pus 80 de zahăr pudră vanilat). Coagulăm amestecul ăsta pe foc (bun ar fi şi un băţ de vanilie), rapid ca să nu facă cocoloaşe. Când începe să răsufle ca o mămăligă îl luăm de pe foc şi îl zăpăcim cu mixerul până înghite 50 g de margarină (am pus rama de prăjituri) şi mai mult zahăr vanilat (dacă n-aţi folosit batonul de vanilie).

Ne uităm la cadouri şi ţopăim prin casă până se răcesc blatul şi crema. Spintecăm blatul cu un cuţit mare, ungem la mijloc cu jumătate din cremă şi decorăm tortul cu ce ne cade la îndemână- în cazul de faţă a fost vorba de nucă pisată şi răzuitură de ciocolată.

Lăsăm tortul la rece şi ne abţinem din devorat ca să-l prezentăm frumos la prânzul în familie şi ca să ratăm ocazia de a poza prost şi „în secţiune”.

 

 

 

 

 


2 thoughts on “Tort de morcovi si primul brad de plastic

  1. arată foarte bine m-ai convins că nu e ceva enervant, dar mai bine l-ai mai face o dată şi i-ai chema pe cei care-au văzut acest post să mănânce şi ei. sărbători fericite.

    Apreciază

Lasă un răspuns

