Tabu de februarie

În loc să-şi pună inimioare pufoase şi lenjerii siropoase pe copertă (aşa cum se poartă în „luna iubirii”), revista Tabu a ieşit în lume cu un număr controversat şi cu poveşti atipice.

Coperta a stârnit deja o mulţime de dezbateri: ba că e prea photoshopată, ba că modelele sunt prea slabe, ba că Răzvan Ciobanu trebuia să fie înconjurat de bărbaţi, ba că e prea multă nuditate. Fiecare cu gusturile lui dar, ce mă bucură cu adevărat este că o revistă generează atâtea  reacţii, online şi nu numai- adineauri fuse o bucăţică din interviul cu Răzvan Ciobanu la Happy Hour.

De astăzi pe tabu.ro/video apar, în serial, principalele momente din interviul cu Răzvan Ciobanu.

Dacă încă mai aveţi dubii, hai să vă povestesc şi eu ce mi-a plăcut la numărul acesta:

  • În culisele unui concert cu Brenciu” (Cristina Bazavan povesteşte pe blogul ei cum a construit povestea)- nici nu-mi imaginam că Horia Brenciu ar putea fi aşa. Îl asociam cu…gălăgia. Povestea din revistă are un ritm atât de plăcut şi-ţi dezvăluie fermecător personajul, fără să îţi bage degetele în ochi. Am descoperit perfecţionismul lui Horia Brenciu şi la finalul textului am avut două gânduri: „trebuie să-l văd şi eu live” şi  „ce poveşti o ascunde Tanti Milica” (vedeţi în Tabu de ce).
  • Interviul cu Lionel Shriver (de Andreea Vasile)- „Copiii mici mi s-au părut mereu atât de plictisitori şi, adesea, violenţi
  • Interviul cu Juliane Moore. „Cred că familiaritatea construieşte toleranţă
  • Dosarul „Amanta, o privire în intimitate”. Trei poveşti care o să vă pună pe gânduri: „Nu m-am gândit niciodată la mine ca la o amantă” (când bărbatul însurat devine o „plasă de siguranţă amoroasă” pentru amantă), „Firul era prea lung” (un copil îşi dă seama că tatăl are o amantă pentru că schimbă firul la telefonul fix şi se retrage cu el pe hol), „Soţul cu amante”- „Am trecut de ceva vreme de 50 de ani, sunt căsătorit de 30 de ani şi am amantă. De fapt, am avut dintotdeauna amante.”
  • Interviul cu Răzvan Ciobanu– pentru că îl lasă să-şi spună „adevărul lui” (citiţi despre bucătăria textului tot la Cristina Bazavan)
  • Despre recoltarea celulelor stem din experienţă personală (Cristina Petrescu)
  • Istoria nu se repetă, ci oamenii continuă să facă aceleaşi greşeli– povestea Andreei Vasile. Nu ştiu să vă spun dacă din cauza berii pe care fostul ei iubit a băut-o în aeroport cu Axl Rose, concertul de la Bucureşti a început cu mare întârziere. Pot totuşi să vă spun că textul trage o concluzie tare sănătoasă pe care cu toţii ar trebui să o avem în gând: „să ştii când să te retragi este, adesea, mai important decât să ştii când să ataci„.
  • Interviul cu Melanie Fiona (Ina Ţăranu Hofnăr)

Bonus pentru fanii Direcţia 5: albumul „Clasic”

Lasă un răspuns

