Spune-mi o poveste

Cine mă cunoaşte ştie că am o pasiune pentru poveşti. Le-am citit cu voce tare prin casă (dorindu-mi să le spun şi eu ca actorii de pe viniluri), m-am apucat  de scris, le-am citit şi altora.

Tocmai de aceeea când am aflat despre concursul celor de la Povestea de Seară mi-am spus că trebuie să particip. Nu ştiu dacă am şanse să mă apropii de unul dintre cele 3 premii drăguţe dar ştiu că am citit povestea lui H.C. Andersen cu gândul la copiii care ar putea privi filmuleţul.

A fost tare plăcut. Mă bate gândul să construiesc un decor simpatic şi să filmez câteva poveşti zăpăcite.

Pastorita si cosarul – de H.C. Andersen

5 thoughts on “Spune-mi o poveste

  1. povestesti frumos. La inceput se simte ca ai emotii dar de la jumatate incolo chiar e captivant filmuletul.
    Eu sper sa castigi o camera video si sa te filmezi mai des. Poate nu doar pentru copii;)

    Apreciază

Lasă un răspuns

