Ivatherm şi trendăreală

Am fost norocoasă şi m-am numărat printre „trendăriţele” alese să testeze două produse Ivatherm. Am ales loţiunea micelară pentru că îmi doream un demachiant care să nu irite şi să nu încarce faţa şi crema antivergeturi ca să mă războiesc cu cele trei dungi albe de sub şolduri care m-au brăzdat de pe la 14 ani.

Nu sunt vreo divă obsedată de cosmeticale (până să primesc pachetul de la Trender şi Ivatherm nici nu auzisem de loţiuni micelare),  dar mă entuziasmez în faţa unor produse bune. Iată-mă aşadar la două săptămâni de folosit produsele Ivatherm- voiam să vă povestesc despre ele în cunoştinţă de cauză.

Loţiunea micelară

Prospectul zice că e filmogenă, bacteriostatică şi sebo-reglatoare. „Conţine un număr mic de ingrediente, cele mai importante fiind miceliile, structuri moleculare de formă sferică ce asimilează particulele de praf, sebum şi resturi de machiaj.”

O folosesc dimineaţa când mă trezesc, seara înainte de culcare şi uneori la prânz- mai ales dacă am mers cu bicicleta şi simt că m-am umplut de praf. A devenit categoric demachiantul meu preferat pentru că nu mă ustură deloc pielea, nici măcar cea din jurul ochilor. Înainte mi se părea foarte obositor să folosesc un demachiant pentru ochi şi un altul pentru restul feţei; ba să îmi mai dau şi cu loţiune tonică. Loţiunea micelară e perfectă pentru toată faţa, e foarte eficientă cu îndepărtatul rimelului, nu încarcă şi nici nu usucă pielea. În plus, are şi efect tonic. Scutesc mult timp cu ea.

Resveratrox V Anti-vergeturi

Nu există leac pentru vergeturi. Eu am trei dungi subţiri pe ambele solduri. Le-am căpătat tot slăbind şi înălţându-mă pe la 13-14 ani. Habar n-aveam atunci ce sunt şi nici că ar fi trebuit să mă cremuiesc preventiv. Am încercat tot felul de geluri dar am reuşit cel mult să le subţiez sau să le bronzez.

Am folosit Resveratrox o dată pe zi (recomandabil ar fi de două ori dar recunosc că am mai uitat, o să încerc în săptămânile viitoare să recuperez) şi primele constatări au fost că intră foarte repede în piele şi îmbunătăţelte aspectul la suprafaţă. Adică vergeturile au devenit mai fine şi parcă au scăzut puţin în profunzime. Nu s-au întâmplat minuni dar nici nu am folosit-o încă suficient aşa că o să revin cu impresii la finalul campaniei de testare. Cred totuşi că e o cremă foarte bună pentru prevenit apariţia nesufereniilor. Cum am de gând să dau jos cât mai curând cele două kg pe care mi le-au adus iarna şi lăsatul de fumat, am s-o folosesc conştiincioasă ca să nu mă aleg cu alte dungi.

Până acum îmi plac produsele pe care le-am ales şi vreau să-mi cumpăr o apă termală că prea o laudă toată lumea.

Minusuri:  preţurile semnificativ mai mari decât la alte produse similare (dacă efectele îl vor justifica,contează mai puţin)- 45 lei pentru 250 de ml de loţiune micelară şi 75 de lei pt 200 ml de Resveratrox V; prezenţa parabenilor pe lista de ingrediente a cremei anti-vergeturi.

Lasă un răspuns

