Lansare album Voodoo

Această prezentare necesită JavaScript.

Ţineţi minte numele astea:

Fabian Sasu – voce
Cosmin Lupu – chitară, voce
Dan (Matei) Mateescu – bass
Cristi Dumitrescu – tobe, percuții

Marţi în Silver Church a fost nebunie mare la lansarea primului album din cariera formaţiei Voodoo.

Cristi (tobe) a pus bazele Voodoo după ce l-a remarcat  pe Fabian la Şcoala Vedetelor. Feeling-ul bateristului a fost corect pentru că s-a dovedit că Fabian e făcut pentru scene mari şi ritmuri nebune.

Am fost cu ochii pe Voodoo încă de la începuturi şi mi-am spus tot timpul că o să fie mari de tot. Ştiu sigur că o să vină ziua aia în care o să mă laud că am o pană de la ei şi poze de la lansarea primului lor album. Mă bucur că s-au dus spre un album în engleză, mi se pare că sunt mult mai fireşti şi naturali aşa (chiar dacă mi-au plăcut mult şi „Evadez”,  „Un pas” şi mai ales „Mai bine„).

Stilul alternative-metal cu influenţe rock şi faptul că băieţii sunt incredibil de fericiţi când urcă pe scenă, te fac să te mişti şi să dai din cap aproape fără să-ţi dai seama. Nu ai cum să stai pe loc la un concert Voodoo.

Aşa s-a întâmplat şi marţi în Silver Church. Tot clubul, în frunte cu Ovidiu Lipan Ţăndărică (a cărui zi de naştere era) şi cu formaţia Iris, a dat din cap şi a bătut din palme alături de Voodoo.

N-au cum să nu ajungă la mari. Dacă la începutul serii publicul se adunase timid pe lângă scenă, până la final nu mai voiau să-i lase să plece🙂 Au fost două bisuri şi s-a strigat mult „I stand alone” pentru că Fabian cântă excelent Godsmack (şi pot să pun pariu că e senzaţional şi pe Sepultura sau Pantera).

Au cântat acustic „Summer day” şi „No woman no cry” (cu Cristi Dumitrescu în premieră la voce). Au animat tot clubul cu Everybody, au reorchestrat bestial „Freaky like me” şi ne-au surprins pe toţi cu „Another day in paradise” în varianta Voodoo.

Au fost foarte emoţionaţi la final, nu se aşteptau la atâtea bisuri. N-am putut să mă abţin să nu trag cu ochiul când Nelu Dumitrescu de la Iris, cu un zâmbet uriaş pe faţă, s-a dus să-şi felicite fiul.

Le doresc să fie din ce în ce mai creativi şi să-şi consolideze stilul ăsta atât de mişto, să fie difuzaţi la radio şi TV cu „Reach for the sky” şi să aibă multe-multe concerte. Nu mai zic ce mult mi-ar plăcea să-i văd repetând şi să pot să scriu despre ei…:) (trebuie să fie minunat să poţi să scrii despre o trupă aflată la început care are toate datele să ajungă mare-mare).

Cumpăraţi albumul Voodoo (păcat că nu a fost disponibil la lansare), mergeţi la concerte şi susţineţi rockul tânăr. Garantez că o să vă cucerească de la primele acorduri.

Lasă un răspuns

