VooDoo în Club A

Această prezentare necesită JavaScript.

Marţi seara a fost o atmosferă foarte caldă  în Club A, chiar dacă afară temperatura resimţită era de vreo -30 de grade.

Am ajuns direct la VooDoo (veneam de la Tamango) şi am ratat trupele care se luptau pentru Trofeul Club A. Prietenii mei în schimb au votat de zor, ba Manfellow, ba  Flesh Rodeo.

La VooDoo a fost agitaţie mare şi ca de obicei, un schimb de energie foarte frumos între public şi trupă. Am ţopăit pe piesele mele ultra-preferate Self Destruction, Melt Inside şi No more Pain.

Puteţi să ascultaţi şi voi primul album VooDoo pe Trilulilu şi să cumpăraţi piesele preferate de pe: Itunes,Music.ovi.com,Getmusic.roMusicMall.ro. Vă recomand să veniţi şi la concerte pentru că experienţa live e altceva. O să aveţi parte de tot felul de surprize cum ar fi „Another day in Paradise” în varianta VooDoo.

Pe 6 februarie a fost ziua lui Bob Marley şi unul dintre cele mai frumoase momente ale serii a fost cu siguranţă  „No woman, no cry”, cântată de două ori la cererea publicului:

În curând, trupa VooDoo o să filmeze un videoclip pentru single-ul „Reach for the sky„.

2 thoughts on “VooDoo în Club A

  1. Eu i-am vazut prima oara in aceasta vara la Zilele Cetatii Sebes. Precum tine, am apreciat in mod deosebit cover-ul lor dupa Phil Collins. Really awsome! Plus ca Fabian e o super-prezenta pe scena!

    Apreciază

Lasă un răspuns

