Viitorul album IRIS

E un alt punct de vedere. Eu…oricum, le-am făcut la o sută de cântece. M-aş fi repetat. Am şi eu nevoie de o pauză până pot să scriu altceva pentru că lumea e sătulă de chestii protestare, de chestii filosofice, de semnale de alarmă. Lumea vrea chestii optimiste” (Min. 3)

Cristi, lumea nu e sătulă de „texte protestatare” sau „filosofice”. Cel puţin nu lumea care a crescut cu Iris şi care a crezut în vorbele voastre. Lumea aia nu poate să simtă Iris pe versurile altcuiva.

Nu hip-hop-ul e deranjant, ci sentimentul că ne-aţi abandonat şi ne-aţi lăsat pe mâna unora care gândesc produse, nu iubiri necondiţionate.

Sigur, publicul Iris se va lărgi „mulţumită” acestei schimbări. Difuzările la radio vor creşte vertiginos. Mulţi fani se vor îndepărta însă şi vor prefera să rămână cu imaginea anilor de libertate şi de curaj.  Nu aş fi fost niciodată rigidă dacă schimbările ar fi venit de la voi. Interviul de mai sus mă face să cred că sunteţi sfătuiţi foarte prost.

Cum era?  „O să râdem de acei care cred/Că haina face totul pe un om obez”.

EDIT

Piesa Iris feat. Puya e disponibilă pe site-ul oficial Iris.

Lasă un răspuns

