Recomandari filme

I love you Philip Morris (2009)

Recunosc că nu ştiam povestea din spatele filmului şi nu ştiam nimic despre Steven Jay Russel. Nu citisem articolul din Guardian. Nu ştiam că într-o închisoare din America există un om cu un QI de 163, condamnat la 144 ani de închisoare. Ştiam doar că e un film cu Jim Carrey pe care îl iubesc foarte mult.

E prezentat ca fiind „outrageously funny”. E mult mai mult. Aş fi vrut să nu fie comedie.

Der Untergang (2004)

Abia acum l-am văzut, abia acum îl RECOMAND

Mr Nobody (2009)

Te dă puţin peste cap, te provoacă şi te lasă visând. Timpul nu e liniar. Omenirea ajunge „quasi-immortal”. „Câtă vreme nu alegi, totul rămâne posibil.”

„There comes a time in life where everything seems narrow. Choices have been made. I can only continue on. I know myself like the back of my hand. I can predict my every reaction. My life has been cast in cement with airbags and seat-belts. I’ve done everything to reach this point and now that I’m here, I’m fucking bored. The hardest thing is knowing whether I’m still alive.”

Filmul mi-a amintit de gândul pe care îl aveam când eram copil: tot ce am trăit până acum a fost doar un vis şi când o să mă trezesc o să fiu un bebeluş într-un pat cu gratii- ideea asta m-a chinuit după ce am citit „Peter Pan în Grădina Kensington” şi „Alice în Ţara Minunilor”. Nu ştiu de ce nu mi-a dat prin cap că dacă ideea mea ar fi fost corectă, tot ce citisem şi văzusem până atunci ar fi trebuit să fie creat de mine.

7 gânduri despre „Recomandari filme

    • Si mie mi-a placut. Abia spre final (si mai ales dupa ce am citit mai mult despre povestea adevarata) m-am gandit ca poate ar fi fost mai potrivita o alta abordare. Desi asa filmul ajunge la un public mult mai divers si o multime de homofobi vor putea vedea in sfarsit o poveste de dragoste intre doi barbati…nu circul cu care ne-au obisnuit comediile. 🙂

      Apreciază

  1. doar atat ?:D , recunosc am nimerit blog ul tau din greseala , cautam filme, :)), mna nu o sa ma bag sa comentez eu filme pe blogul tau 😛 dar iti dau niste titluri , le poti viziona , eventual scrie cate cva despre ele.
    A single man (2009) , Into the wild (2007),Dorian Gray (2009),Arizona Dream (1993) , si cam atat deocamdata ,nu ca nu ar mai fi :D,

    Apreciază

    • Oh, nu doar atat. Astea au fost recomandari scrise in august cu ce filme vazusem recent 🙂
      Into the wild e minunat (cartea e si mai frumoasa)- acelasi lucru e valabil si pentru Dorian Gray.
      In ultima vreme am scris mai mult despre filme romanesti pentru ca au aparut multe (si bune) 🙂

      Foarte foarte bun este Enter the void- n-am apucat sa scriu despre el dar, daca nu l-ai vazut ti-l recomand

      Apreciază

      • hehe , o sa ma uit la ”enter the void”, sunt curios , mna ,ce sa zic de filmele romanesti :))))) am urmarit cateva, si nu pot spune ca m-au impresionat prea tare, adica specific romanesc , imposibil sa nu discute cineva despre perioada comunista, ca actiunea sa se desfasoare in periaoda aia , sau cineva sa nu aiba un cuvant de zis in privinta asta :)))), eu stiu ca filmele romanesti se fac cu bani putini si mizam si noi pe ce avem in tara ( multa mizerie) , oricum un film care mi-a placut ca idee si nu a fost chiar cva tipic film romanesc a fost ”Nunta muta” , urmarind ”Fiddler on the roof” acum cateva zile mi-am adus aminte de filmul in regia lui Horatiu Malaele 😀

        Apreciază

Lasă un comentariu