Sunt nevricoasă

Nu v-am mai povestit de Efes pentru că am avut aproape două săptămâni haotice. N-o să mă apuc să vă explic ce ocupată sunt eu şi cum nu mai fac faţă pentru că mă enervează grozav oamenii care fac un titlu de glorie din asta. O să vă descriu însă puţin ce ţi se poate întâmpla când eşti un om panicos ca mine.

Ca să înţelegeţi mai bine, mie mi se usucă buzele, îmi tremură mâinile şi mă apucă ameţeala când trebuie să dau un telefon şi să conving pe cineva să stea de vorbă cu mine pentru un interviu. Îmi scriu ce-am de zis şi-mi repet cu voce tare până îmi reglez tonul şi am senzaţia că sun suficient de amabilo-prietenos încât să vrei să ne întâlnim.

Aruncă-mă într-un iureş cu termene limită, cu încurcături şi cu refuzuri şi o să mă vezi în prag de leşin, cu fiori reci pe şira spinării, dând obsesiv din picior.

Pe vremea când fumam, încercam să mă calmez intoxicându-mă până mă lua durerea de cap. Nu funcţiona dar întreţinea o iluzie.

La începutul verii am început să alerg (Trăiască pista de alergare de lângă Arena Naţională!) şi  după ce am trecut peste uimirea de a nu-mi da duhul după primele trei ture, am descoperit cum mi se goleşte capul, cum zboară toate gândurile negre şi îmi apare un zâmbet tâmp.

Iată o armă periculoasă în mâinile/picioarele unei panicoase. În loc să-mi impun un program ordonat de alergat, am început să ies mai ales când mă enerva/speria ceva. La începutul lui septembrie m-am cântărit şi am văzut că am slăbit 3 kg. Bucuria a fost mare pentru că după ce m-am lăsat de fumat ajunsesem la 56 de kg.

Mai nasol a fost săptămâna trecută când panica mă cotropea cu fiecare nou mail şi telefon. Cum mergea ceva prost, cum eram Forest Gump.

Adunaţi la o săptămână cu alergat câte 10 ture de 400 de m zilnic, o zi de alergat cu tocuri prin tot oraşul şi veţi obţine o mirifică subsemnată care era să cadă când s-a ridicat din pat.

Am doi cârcei monstruoşi în gambe, sunt îmbibată în Ben Gay şi mă răsfăţ cu ciocolată, Esquire şi Tabu.

Cunoaşteţi metode mai puţin dureroase de a fi zen?

Lasă un răspuns

