Gârboavele XC



Voiam să vă povestesc cum a fost la Iris în True Club, cum am scris pentru Decât o Revistă şi pentru suplimentul TLC din Tabu de aprilie, dar iată-mă cum mă pregătesc cu mari emoţii de maratonul de mâine de la Galaţi.

Se anunţă ploi în noaptea asta, suficient cât să înmoaie traseul şi să tremur eu cu gândul la evadarea de anul trecut când bicla fugea în toate părţile şi noroiul avea chef de sculptat în saboţi. Mâine dimineaţă dacă avem noroc, poate nu plouă. Oricum de data asta îmi iau haine de schimb

Experienţa mea se reduce la o juma de evadare pe noroi, o revanşă pe traseu uscat şi o mini tură prin pădurea Cernica. Stau ceva mai bine decât anul trecut, oricum.

Sper să răzbat prin mocirlă şi să ajung la finish într-un timp rezonabil. 20 de km n-ar trebui să fie problemă dar cum nu cunosc traseul, teama de necunoscut e la putere şi mă face să fac tot felul de lucruri dubioase cum ar fi să-mi aranjez echipamentul pe jos.

Lasă un răspuns

